Urszula Barbara Kucharska kierownik biura
Piotr Drzewiecki stanowisko ds koordynacji planowania przestrzennego
Sylwia Wojtczak stanowsko ds podziałów i opłaty planistycznej
Maciej Rembowski pomoc administracyjna
Do zadań Biura Gospodarki Przestrzennej (BGP) należy prowadzenie spraw związanych
z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym miasta Turek, a w szczególności :
1) Koordynowanie i uczestniczenie w wykonywaniu prac związanych z planowaniem przestrzennym miasta Turek, a w szczególności:
a)udzielanie informacji zainteresowanym odnośnie przeznaczenia wskazanego terenu
w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania miasta Turek,
b)udostępnianie w/w dokumentów do wglądu osobom zainteresowanym,
c)prowadzenie procedury zgodnie z wymaganymi w tej sprawie przepisami, opracowania lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Turek,
d)prowadzenie aktualnego rejestru mpzp i przechowywanie oryginałów mpzp m. Turek,
e)przygotowywanie materiałów do oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,
f)opracowanie opinii odnośnie zgodności przeznaczenia w planie zagospodarowania przestrzennego danej nieruchomości/działki,
g)kompletowanie wniosków zainteresowanych ustaleniem lokalizacji celu publicznego oraz warunków zabudowy,
h)prowadzenie postępowania administracyjnego odpowiednio do treści wniosku (lokalizacja celu publicznego, warunki zabudowy),
i)przeprowadzenie analizy warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych (Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, Ustawa o drogach, Ustawa o gospodarce nieruchomościami)
i Rozporządzeń do tych ustaw,
j)przeprowadzenie analizy stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji,
k)występowanie do odpowiednich organów o uzgodnienia, postanowienia lub decyzje wymagane ustawą o planowaniu przestrzennym oraz przepisami szczególnymi,
l)opracowanie obwieszczeń w przypadku lokalizacji celu publicznego,
m)rozpatrywanie wniosków i uwag odnoszących się do w/w decyzji,
n)prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym i powiatowym oraz o warunkach zabudowy
w formie opisowej i graficznej,
o)współdziałanie i uczestniczenie w procedurze planistycznej w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej oraz w/w decyzji,
p)przygotowywanie uchwał Rady do publikacji Dz. U. Woj. Wielkopolskiego,
q)przygotowywanie uchwał, materiałów i analiz dla Rady Miejskiej oraz Burmistrza Miasta,
r)współpraca z Samorządami Mieszkańców Osiedli w zakresie zadań Biura Gospodarki Przestrzennej.
2) Prowadzenie spraw dotyczących wypisów, wyrysów i podziałów geodezyjnych oraz opłaty
planistycznej, a w szczególności:
a)prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem wstępnych projektów podziałów nieruchomości pod względem zgodności z mpzp,
b)prowadzenie postępowania administracyjnego dotyczącego opiniowania wstępnego projektu podziału geodezyjnego,
c)opracowywanie stosownych postanowień i decyzji,
d)sporządzanie wypisów i wyrysów z planów/studium, zgodnie z obowiązującymi
w tym względzie przepisami,
e)przygotowywanie zaświadczeń stwierdzających przeznaczenie gruntów
w miejscowych planach,
f)prowadzenie rejestrów wydawanych wypisów i wyrysów oraz wydawanych zaświadczeń,
g)prowadzenie rejestrów aktów notarialnych,
h)prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie naliczania opłaty planistycznej,
i)opracowanie stosownych dokumentów (postanowień i decyzji) w w/w sprawach,
j)opracowanie wzorów formularzy oraz ich aktualizacja dla Biura Obsługi Klientów,
k)kontrola wewnętrzna w zakresie spraw należących do właściwości Biura.
Barbara Miller- stanowisko ds. obsługi sekretariatu
Urząd Miejski
ul. Kaliska59, 62-700 Turek
pok. 101
tel. (063) 289-61-01
fax (063) 289-61-11
email: sekretariat@miastoturek.pl
Mapa_Samorządów_Osiedlowych_do_pobrania.jpg
SAMORZĄD MIESZKAŃCÓW OSIEDLA Nr 1
-
Pl. Henryka Sienkieiwcza
-
Pl. Wojska Polskiego
-
ul. 3 Maja,
-
ul. Adama Mickiewicza,
-
ul. Browarna (strona południowa),
-
ul. Dobrska,
-
ul. Gorzelniana (do ul. T. Składkowskiej),
-
ul. Kaliska (do ronda R. Dmowskiego),
-
ul. Kolska,
-
ul. Legionów Polskich (strona zachodnia),
-
ul. Miodowa,
-
ul. Niepodległości,
-
ul. Nowa,
-
ul. Ogrodowa,
-
ul. Parkowa,
-
ul. Sportowa (od ulicy S. Żeromskiego do ulicy Kaliskiej),
-
ul. Stanisława Kączkowskiego (od ulicy 3 Maja do ulicy A. Mickiewicza - strona południowa),
-
ul. Stefana Żeromskiego,
-
ul. Szeroka,
-
ul. Szkolna,
-
ul. Tadeusza Kościuszki (od ulicy S. Żeromskiego do ulicy St. Kączkowskiego - strona południowa),
-
ul. Uniejowska (od placu H. Sienkiewicza do ulicy Legionów Polskich oraz od ulicy Legionów Polskich do ulicy Armii Krajowej – strona południowa),
-
ul. Wąska.
SAMORZĄD MIESZKAŃCÓW OSIEDLA Nr 2
- Al. Józefa Piłsudskiego (strona zachodnia),
- ul. Browarna (strona północna),
- ul. Elizy Orzeszkowej,
- ul. Feliksa Sławoja Składkowskiego,
- ul. Fryderyka Chopina (do Alei Jana Pawła II),
- ul. Jana Matejki,
- ul. Młodych,
- ul. Sportowa (od ulicy S. Żeromskiego do ulicy Spółdzielców),
- ul. Spółdzielców,
- ul. Stanisława Kączkowskiego (od ulicy Sportowej do ulicy A. Mickiewicza i od ulicy A. Mickiewicza do ulicy 3 Maja – strona północna),
- ul. Tadeusza Kościuszki (od ulicy St. Kączkowskiego w stronę Al Jana Pawła II),
- ul. Torowa,
- ul. Wincentego Milewskiego (od ulicy 3 Maja do Alei J. Piłsudskiego).
-
Al. Józefa Piłsudskiego (strona wschodnia),
-
Os. Miranda,
-
ul. 650-lecia,
-
ul. Armii Krajowej,
-
ul. Franciszka Stawickiego,
-
ul. Generała Mieczysława Smorawińskiego,
-
ul. Górnicza,
-
ul. Jarosława Dąbrowskiego,
-
ul. Jedwabnicza,
-
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego,
-
ul. Kolejowa,
-
ul. Kolska Szosa,
-
ul. Legionów Polskich (strona wschodnia),
-
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej,
-
ul. Polna,
-
ul. Władysława Broniewskiego,
-
ul. Uniejowska (od ulicy Legionów Polskich do ulicy Kard. S. Wyszyńskiego - strona północna)
-
ul. Żwirki i Wigury.
SAMORZĄD MIESZKAŃCÓW OSIEDLA Nr 4
- Pl. Jana Kilińskiego
- Pl. Zawiszy Czarnego
- ul. Bolesława Chrobrego
- ul. Cicha,
- ul. Czysta,
- ul. Dobrska Szosa (strona wschodnia od ronda Solidarności),
- ul. Folwarczna,
- ul. Gabriela Narutowicza,
- ul. Generała Stanisława Maczka,
- ul. Generała Władysława Andersa,
- ul. Generała Stanisława Sosabowskiego,
- ul. Jana Skrzetuskiego,
- ul. Jana Sobieskiego,
- ul. Jaśminowa,
- ul. Juliana Konstantego Ordona,
- ul. Kazimierza Wielkiego,
- ul. Kmicica,
- ul. Królowej Jadwigi,
- ul. Kwiatowa,
- ul. Majora Henryka Sucharskiego
- ul. Makowa,
- ul. Malinowa,
- ul. Michała Wołodyjowskiego,
- ul. Mieszka I,
- ul. Morelowa,
- ul. Orzechowa,
- ul. Piękna,
- ul. Północna,
- ul. Racławicka,
- ul. Radosna,
- ul. Różana,
- ul. Słoneczna,
- ul. Stefana Czarnieckiego,
- ul. Stefana Starzyńskiego,
- ul. Tadeusza Kutrzeby,
- ul. Tamka,
- ul. Uniejowska (od ulicy Nowej w kierunku Łodzi - strona południowa),
- ul. Wiśniowa,
- ul. Władysława Jagiełły,
- ul. Władysława Łokietka,
- ul. Władysława Sikorskiego,
- ul. Wschodnia,
- ul. Zapałczana.
- Pl. Henryka Glicensteina
- Pl. Zacisze
- ul. Braci Marszlów,
- ul. Braci Pietrzaków,
- ul. Dobrska Szosa (strona zachodnia),
- ul. Gorzelniana (od ulicy T. Składkowskiej do ulicy Łąkowej),
- ul. Gwarna,
- ul. Józefa Chełmońskiego,
- ul. Jacka Malczewskiego,
- ul. Józefa Mehoffera,
- ul. Juliusza Słowackiego,
- ul. Kaliska (od ronda R. Dmowskiego w kierunku Kalisza),
- ul. Konińska (strona południowa),
- ul. Księdza Józefa Florczaka,
- ul. Leona Lubomira Kruszyńskiego,
- ul. Leśna,
- ul. Łagodna,
- ul. Łączna,
- ul. Łąkowa,
- ul. Marii Konopnickiej,
- ul. Miła,
- ul. Miłosna,
- ul. Muchlińska,
- ul. Nastrojowa,
- ul. Piwna,
- ul. Poduchowne,
- ul. Południowa,
- ul. Promienna,
- ul. Przyjemna,
- ul. Rajska,
- ul. Sielska,
- ul. Spokojna,
- ul. Stylowa,
- ul. Tomiły Składkowskiej,
- ul. Urocza,
- ul. Wesoła,
- ul. Władysława Podkowińskiego,
- ul. Zabawna,
- ul. Zielona,
- ul. Zgodna.
- Al. Jana Pawła II,
- ul. Akacjowa,
- ul. Brzozowa,
- ul. Bursztynowa,
- ul. Dębowa,
- ul. Dworcowa,
- ul. Działkowa,
- ul. Feliksa Nowowiejskiego,
- ul. Fryderyka Chopina (od Alei Jana Pawła II w kierunku Władysławowa),
- ul. Graniczna,
- ul. Grażyny Bacewicz,
- ul. Henryka Wieniawskiego,
- ul. Ignacego Paderewskiego,
- ul. Jacka Kaczmarskiego,
- ul. Karola Kurpińskiego,
- ul. Karola Szymanowskiego,
- ul. Kasztanowa,
- ul. Kazimierza Serockiego,
- ul. Kazimierza Sosnkowskiego,
- ul. Klonowa,
- ul. Komunalna,
- ul. Konińska (strona północna),
- ul. Krótka,
- ul. Ludomira Różyckiego,
- ul. Mariana Cieplaka,
- ul. Marka Grechuty,
- ul. Michała Kleofasa Ogińskiego,
- ul. Perłowa,
- ul. Rubinowa,
- ul. Stanisława Moniuszki,
- ul. Wincentego Milewskiego (od Alei J. Piłsudskiego do Alei NSZZ Solidarności),
- ul. Witolda Lutosławskiego,
- ul. Władysława Żeleńskiego,
- ul. Zdrojowa,
- ul. Zdrojki Lewe,
- ul. Zdrojki Prawe.
- Os. Wyzwolenia nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 23, 24, 25, 26, 27, 28,
- Skwer Jana Pawła II,
- ul. Księdza Dominika Jędrzejewskiego.
- ul. Adama Asnyka,
- ul. Aleksandra Fredry,
- ul. Bolesława Prusa,
- ul. Cisowa,
- ul. Emilii Plater,
- ul. Grunwaldzka,
- ul. Iglasta,
- ul. Ignacego Łukasiewicza,
- ul. Jałowcowa,
- ul. Jana Kochanowskiego,
- ul. Jodłowa,
- ul. Juliana Tuwima,
- ul. Kazimierza Pułaskiego,
- ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego,
- ul. Korytkowska,
- ul. Końcowa,
- ul. Majora Hubala,
- ul. Marii Dąbrowskiej,
- ul. Marii Skłodowskiej-Curie,
- ul. Mikołaja Kopernika,
- ul. Modrzewiowa,
- ul. Obrońców Westerplatte,
- ul. Osiedle Uniejowskie,
- ul. Podchorążych,
- ul. Powstańców Warszawy,
- ul. Powstańców Wielkopolskich,
- ul. Przemysłowa,
- ul. Romualda Traugutta,
- ul. Sosnowa,
- ul. Stanisława Staszica,
- ul. Świerkowa,
- ul. Uniejowska (od ulicy Kard. S. Wyszyńskiego w kierunku Łodzi - strona północna),
- ul. Władysława Reymonta.
Projekt pn: "Wykonanie otworu poszukiwawczo–rozpoznawczego TUREK GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Turek" otrzymał dofinansowanie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej.
Celem projektu jest rozpoznanie złóż wód termalnych perspektywicznych poziomów wodonośnych jury dolnej oraz przeprowadzenie testów hydrologicznych i badań fizyko-chemicznych umożliwiających ocenę parametrów złóż.
Efekt rzeczowy:
Głębokość wykonanego odwiertu/otworu wiertniczego: 2 200 m (+/-10%)
Termin zakończenia realizacji przedsięwzięcia: 05.11.2019 r.
Projektowane parametry otworu:
-temperatura wody: 70 oC;
-wydajność: 200m3/h;
-mineralizacja: 120 g/dm3
Prace będą wykonywane zgodnie z projektem robót geologicznych, zatwierdzonym decyzją Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 24.08.2017r., znak: DSR-I.7430.36.2017
Całkowity koszt projektu netto: 13 475 000,00zł, w tym:
-koszty kwalifikowane: 13 475 000,00zł (dotacja z NFOŚiGW)
Celem projektu jest rozpoznanie złóż wód termalnych perspektywicznych poziomów wodonośnych jury dolnej oraz przeprowadzenie testów hydrologicznych i badań fizyko-chemicznych umożliwiających ocenę parametrów złóż.
Efekt rzeczowy:
Głębokość wykonanego odwiertu/otworu wiertniczego: 2 200 m (+/-10%)
Termin zakończenia realizacji przedsięwzięcia: 05.11.2019 r.
Projektowane parametry otworu:
-temperatura wody: 70 oC;
-wydajność: 200m3/h;
-mineralizacja: 120 g/dm3
Prace będą wykonywane zgodnie z projektem robót geologicznych, zatwierdzonym decyzją Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 24.08.2017r., znak: DSR-I.7430.36.2017
Całkowity koszt projektu netto: 13 475 000,00zł, w tym:
-koszty kwalifikowane: 13 475 000,00zł (dotacja z NFOŚiGW)

Informacje o realizowanym projekcie:
Status projektu: | W trakcie realizacji. |
Cel projektu: | Poprawa świadczonych usług administracyjnych w obszarze podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania. |
Przedmiot projektu: | Przedmiotem jest zakup i wdrożenie rozwiązań programowych dla urzędu poprawiających jakość obsługi mieszkańców dla: - podatków i opłat w celu ułatwienia rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy; - poprawy dostępu do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach; - wdrożenie rozwiązań zarządczych poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją ; - doskonaleniu kompetencji kadr w tych obszarach. |
Organ realizujący projekt: | Gmina Miejska Turek |
Okres realizacji: | 10.12.2018r-31.03.2020r. |
Kwota dofinansowania: | 135 000,00 PLN |
Źródła finansowania: |
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Program POWER : Wiedza Edukacja Rozwój Oś II: Efektywne Polityki Publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne |
„Budowa drogi gminnej – ulicy Jacka Kaczmarskiego - z ciągiem pieszo-rowerowym w Turku”
Status projektu: |
W trakcie realizacji |
|
Cel projektu: |
Poprawa układu komunikacyjnego w północno-zachodniej części miasta Turku. |
|
Przedmiot projektu: |
Przedmiotem jest budowa drogi gminnej ul. Jacka Kaczmarskiego z ciągiem pieszo-rowerowym o długości 682 m. |
|
Organ realizujący projekt: |
Gmina Miejska Turek |
|
Okres realizacji: |
2018r. |
|
Całkowity koszt: |
2 057 003,09 PLN |
|
Kwota dofinansowania: |
821 479,00 PLN |
|
Kwota wkładu własnego: |
1 235 524,09 PLN |
|
Źródła finansowania: |
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa w ramach programu pn. Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na Lata 2016-2019 |
Status projektu: |
zrealizowany |
|
Cel projektu: |
Trzy nowe budynki mieszkalne wyłącznie z lokalami socjalnymi. |
|
Przedmiot projektu: |
Przedmiotem jest budowa 3 budynków mieszkalnych wyłącznie z lokalami socjalnymi na nieruchomości stanowiącej własność gminy, wraz z wewnętrznymi instalacjami wodno – kanalizacyjną, elektryczną, sieciami zewnętrznymi oraz elementami zagospodarowania terenu. |
|
Organ realizujący projekt: |
Gmina Miejska Turek |
|
Okres realizacji: |
2017 r. – 2018 r. |
|
Całkowity koszt: |
1 722 373,15 PLN |
|
Kwota dofinansowania: |
602 830,60 PLN |
|
Kwota wkładu własnego: |
1 119 542,55 PLN |
|
Źródła finansowania: |
Bank Gospodarstwa Komunalnego w ramach Rządowego programu finansowego wsparcia budownictwa socjalnego i komunalnego |