Gmina Miejska Turek
siedziba Urzędu Miejskiego
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
tel.: 63 289 61 00
fax: 63 289 61 11
e-mail: poczta@miastoturek.pl
NIP: 668 193 04 98
REGON: 311019384
www.miastoturek.pl
Facebook: Miasto Turek Official
Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Turku
czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.15-15.15
Burmistrz Miasta: Romuald Antosik
Burmistrz przyjmuje mieszkańców po wcześniejszym telefonicznym umówieniu, tel. 63 289 61 01
Zastępca Burmistrza ds. społecznych: Jerzy Kurzawa
Zastępca Burmistrza ds. gospodarczych: Joanna Misiak-Kędziora
Sekretarz Miasta: Andrzej Drzewiecki
Skarbnik Miasta: Małgorzata Dziamara
Do pobraniaInformacja w sprawie Ochrony Danych Osobowych
Rada Miejska Turku - kadencja 2024-2029:
Mariola Kadrzyńska-Siwek - Przewodnicząca Rady Miejskiej Turku
Paweł Borowski - Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej
Marta Kiszewska - Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej
Włodzimierz Bujała - radny
Marcin Derucki - radny
Mariusz Drzewiecki - radny
Radosław Idzikowski - radny
Henryk Kacprzak - radny
Dariusz Kałużny - radny
Zbigniew Korzeniowski - radny
Paweł Kwiatkowski - radny
Joanna Maciejewska - radna
Marian Marczewski - radny
Elżbieta Niespodziańska - radna
Mariola Pacześna – radna
Karol Serafiński - radny
Jacek Sulkowski - radny
Mikołaj Sulkowski - radny
Emilia Swenderska - radna
Arkadiusz Tomczyk - radny
Grzegorz Wojtczak - radny
Dyżur Przewodniczącej Rady Miejskiej Turku
czwartek, w godzinach od 11.00 do 12.00, pokój 128 w Urzędzie Miejskim w Turku, ul. Kaliska 59
Transmisje obrad sesji Rady Miejskiej Turku
na żywo i archiwalne są dostępne pod poniższym linkiem:
http://hdsystem.pl/fms/video/index.php?streamName=tureksesja
Składy Rady Miejskiej Turku:
Rada Miejska Turku - I kadencja 1990 - 1994
Rada Miejska Turku - II kadencja 1994 - 1998
Rada Miejska Turku - III kadencja 1998 - 2002
Rada Miejska Turku - IV kadencja 2002 - 2006
Rada Miejska Turku - V kadencja 2006 - 2010
Rada Miejska Turku - VI kadencja 2010 - 2014
Rada Miejska Turku - VII kadencja 2014 - 2018
Rada Miejska Turku - VIII kadencja 2018-2024
Rada Miejska Turku - IX kadencja 2024-2029
Mariusz Ciołek
P.o. kierownika biura ds. administracyjno-technicznych
pokój 20
Tel.: 63 222 38 96
mariusz.ciolek@inkubator.turek.pl
Katarzyna Stefańska
Stanowisko ds. obsługi laboratiorów
pokój 20
Tel.: 63 222 38 89
piotr.jaros@inkubator.turek.pl
Olga Przybył
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
pokój 10
Tel.: 63 222 38 81
sekretariat@inkubator.turek.pl
Jan Marciniak - Radca prawny
Hanna Bednarek - Radca prawny
Urząd Miejski
ul. Kaliska 59, Turek 62-700
pok. 103
tel. (063) 289- 61-09
email: radcy@miastoturek.pl
Do zadań Biura Radców Prawnych należy:
- wykonywanie pomocy prawnej Urzędu, a w szczególności: udział w przygotowaniu i opiniowanie pod względem prawnym projektów uchwał Rady oraz projektów zarządzeń Burmistrza;
- wykonywanie zastępstwa sądowego przed sądami powszechnymi w ramach udzielonego pełnomocnictwa; udzielanie porad prawnych i pomocy prawnej radnym Rady w związku z wykonywaniem przez nich mandatów;
- udzielanie pomocy i instruktażu pracownikom Urzędu w zakresie interpretacji przepisów prawnych i praktycznego ich stosowania;
- opiniowanie projektów umów, w których stroną jest Miasto; kontrola stosowanych przez pracowników obowiązujących przepisów prawnych;
- prowadzenie zbioru aktów normatywnych oraz biblioteki prawnej;
- prowadzenie rejestru wewnętrznej informacji prawnej.
Zbigniew Misiek stanowisko ds. zamówień publicznych
Krzysztof Grzelka stanowisko ds. procesu zakupów
Urząd Miejski
ul. Kaliska 59, Turek 62-700
pok. 110
tel. (063) 289-61-17
email: zamowienia@miastoturek.pl
Do zadań Biura należy:
- wspomaganie wydziałów w procesie zamówień publicznych poprzez udzielanie informacji o interpretacji Prawa o zamówieniach publicznych;
- monitorowanie zmian w przepisach o zamówieniach publicznych;
- współpraca z Biurem Radców Prawnych w zakresie aktualizowania wzorcowych dokumentów;
- prowadzenie rejestru umów na zamówienia publiczne;
- prowadzenie oceny i wyceny dostawców i świadczonych przez nich usług.
Monika Gaj stanowisko ds. obsługi w BRM
Urząd Miejski
ul. Kaliska 59, Turek 62-700
pok. 129
tel. (063) 289-61-51/ 52
email: brm@miastoturek.pl
Do zadań Biura Rady Miejskiej należy:
- zapewnienie obsługi administracyjnej Rady Miejskiej oraz komisji Rady Miejskiej;
- załatwianie spraw kancelaryjno-technicznych, przygotowywanie materiałów do projektów uchwał;
- przechowywanie uchwał, protokołowanie sesji, posiedzeń komisji, posiedzeń, zebrań;
- prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków, terminowe doręczenie korespondencji.
Agnieszka Kurzaj stanowisko ds. obsługi w BOK
Agnieszka Urbańczyk stanowisko ds. obsługi w BOK
Urząd Miejski
ul. Kaliska 59, Turek 62-700
parter gmachu
tel.(063) 289- 61-26/ 28
email: bok@miastoturek.pl
Do zadań Biura obsługi klienta należy:
- fachowa obsługa interesantów;
- udzielanie informacji względnie kierowanie do odpowiedniego wydziału;
- rejestrowanie i rozdział korespondencji przychodzącej i przekazywanie jej do odpowiednich wydziałów;
- rozsyłanie korespondencji drogą elektroniczną, wydawanie i przyjmowanie wniosków;
- wydawanie dowodów tożsamości.
Emila Trzmielewska Audytor wewnętrzny
Urząd Miejski
ul. Kaliska 59, Turek 62-700
pok. 2
tel.(063) 289-61-99
email audyt@miastoturek.pl
Do zadań Samodzielnego stanowiska - audytor wewnętrzny należy:
- niezależne badanie systemów zarządzania i kontroli w Urzędzie, które obejmuje: zgodność prowadzonej działalności z przepisami prawa oraz z obowiązującymi w Urzędzie procedurami wewnętrznymi, ocenę efektywności i gospodarności podejmowanych działań w zakresie systemów zarządzania i kontroli;
- ocenę wiarygodności sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu;
- prowadzenie działalności doradczej, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu;
- przygotowywanie rocznego planu audytu;
- sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu wewnętrznego;
- przekazywanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu kierownikom Wydziałów i Burmistrzowi.
Waldemar Trojan Gł. specjalista ds. SZJ
Urząd Miejski
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
pok. 109
tel. (063) 289-61-13
email szj@miastoturek.pl
Do zadań Specjalisty ds. SZJ należy:
- współpraca z Pełnomocnikiem ds. Systemu Zarządzania Jakości;
- przygotowywanie zarządzeń dotyczących Systemu Zarządzania Jakością;
- uzgadnianie z Burmistrzem Polityki Jakości;
- upowszechnianie Polityki Jakości wśród pracowników Urzędu i podanie jej do publicznej wiadomości oraz jej aktualizowanie;
- planowanie wewnętrznych auditów i nadzór nad usuwaniem stwierdzonych niezgodności;
- nadzór nad dokumentacją Systemu Zarządzania Jakością;
- planowanie działań korygujących i zapobiegawczych oraz nadzór nad ich wykonaniem;
- planowanie szkoleń dotyczących zarządzania jakością;
- przedstawianie Burmistrzowi Miasta sprawozdań dotyczących funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością i potrzeb związanych z jego doskonaleniem;
- współpraca z konsultantami zewnętrznymi i jednostkami certyfikującymi w zakresie opracowania i wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością;
- utrzymanie i doskonalenie systemu po otrzymaniu certyfikatu.
Bogumiła Burszewska - Kierownik USC, zawieranie związków małżeńskich
Renata Rusek -p.o. zastępcy kierownika USC, sporządzanie aktów urodzenia
Ilona Chojnacka - stanowisko ds. sporządzania aktów zgonu
Magdalena Konefał - stanowisko ds. wydawania odpisów aktów stanu cywilnego
Urząd Stanu Cywilnego
ul. Szkolna 4
tel. (063) 289-61-23
email: usc@miastoturek.pl
Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należą m.in.:
- sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw i zgonów,
- wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,
- przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,
- wydawanie zaświadczeń do ślubów konkordatowych,
- przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa dziecka,
- zmiana imion i nazwisk,
- przyjmowanie oświadczeń o nadaniu dziecku nazwiska męża matki,
- przyjmowanie oświadczeń o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
- prostowanie aktów stanu cywilnego,
- wpisywanie aktów stanu cywilnego, sporzadzonych za granicą, do ksiąg polskich,
- odtwarzanie i uzupełnianie aktów stanu cywilnego,
- przekazywanie danych dotyczących zmian w aktach stanu cywilnego do biur ewidencji ludności i dowodów osobistych.