Miasto Turek - Logo

Unia EuropejskaProgram Czyste Powietrze Rzeczpospolita PolskaWojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w PoznaniuBiuletyn Informacji Publicznej  Biuletyn Informacji Publicznej
Plakat liderzy e-usług

Informacje o realizowanym projekcie:

Status projektu: W trakcie realizacji.
Cel projektu: Poprawa  świadczonych usług administracyjnych w obszarze podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania.
Przedmiot projektu: Przedmiotem jest zakup i wdrożenie rozwiązań programowych dla urzędu poprawiających jakość obsługi mieszkańców dla:

- podatków i opłat w celu ułatwienia rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy;
- poprawy dostępu do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach;
- wdrożenie rozwiązań zarządczych poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją ;
- doskonaleniu kompetencji kadr w tych obszarach.

Organ realizujący projekt: Gmina Miejska Turek
Okres realizacji: 10.12.2018r-31.03.2020r.
Kwota dofinansowania: 135 000,00 PLN
Źródła finansowania:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Program POWER : Wiedza Edukacja Rozwój
Oś II: Efektywne Polityki Publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji
Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne



logo UE