„Zwiększenie bezpieczeństwa informatycznego w Urzędzie Miejskim w Turku” |
|
Status projektu |
W trakcie realizacji |
Przedmiot projektu: |
Celem projektu jest zapewnienie bezawaryjnej pracy oprogramowania w Urzędzie Miejskim w Turku oraz zabezpieczenie go przed cyberzagrożeniami poprzez: 1. Opracowanie i wdrożenie systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji (SZBI) w tym opracowanie polityk bezpieczeństwa informacji (PBI) zgodnie z normą ISO oraz przygotowanie audytu. 2. Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników i kadry kierowniczej UM w zakresie cyberbezpieczeństwa. 3. Doposażenie sprzętowe zapewniające ciągłość działania oprogramowania w przypadku awarii i wprowadzenie mechanizmów zapewniających zabezpieczenie przed cyberatakami przez zakup infrastruktury informatycznej m.in..: macierzy dyskowej, serwera, urządzeń zabezpieczających zasilanie oraz licencji i oprogramowania przeciwdziałającego wyciekowi danych. Realizacja projektu przyczyni się do bezpiecznego funkcjonowania systemów informatycznych przed cyberatakami oraz zapewni lepszą ochronę informacji w Urzędzie Miejskim w Turku. |
Grantobiorca |
Gmina Miejska Turek |
lata realizacji |
2024r. - 2026r. |
Data podpisania umowy |
17.04.2024 r. |
Całkowity koszt: |
904 499,00 PLN |
Kwota dofinansowania |
698 556,00 PLN w tym: wkład UE : 586 787,04PLN wkład BP : 111 768,96 PLN |
wkład GM Turek |
205 943,00 PLN |
Źródła finansowania: |
Projekt grantowy „Cyberbezpieczny Samorząd ” dofinansowany ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. |
|