Miasto Turek ogłasza nabór uzupełniający do projektu pn. „Wykorzystanie energii odnawialnej poprzez zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych dla mieszkańców miasta Turku”.
Chętni mieszkańcy Turku mogą składać deklaracje udziału w projekcie w Urzędzie Miejskim w Turku przy ul. Kaliskiej 59, pokój nr 124, w dniach:
3-14 marca 2025r. w godz. od 7:30 do 15:00.
Złożenie deklaracji jest warunkiem niezbędnym, aby móc się zakwalifikować do udziału w projekcie dofinansowanym w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027.
W przypadku uzyskania 70% dofinansowania ze środków unijnych, tylko 30% kosztów brutto danej instalacji pokrywać będzie Uczestnik Projektu.
Deklaracja udziału w projekcie wraz z załącznikami do pobrania poniżej.
Wraz z deklaracją należy załączyć ostatnią fakturę za prąd, zawierającą informację o ilości zużytej energii elektrycznej w okresie ostatnich 12 miesięcy.
Dokumenty wymagane do złożenia wniosku będą dostępne także w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Turku, pokój nr 124.
Uwaga!
Złożenie deklaracji nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do udziału w projekcie!
Pliki do pobrania:
Deklaracja_fotowoltaika-nabór_uzupełniający.docx
Oświadczenie_o_wymianie_pokrycia_dachowego.docx
Oświadczenie_współwłaściciela.docx