Miasto Turek - Logo

Unia EuropejskaProgram Czyste Powietrze Rzeczpospolita PolskaWojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w PoznaniuBiuletyn Informacji Publicznej  Biuletyn Informacji Publicznej

Burmistrz Miasta Turku ogłasza otwarty konkurs ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust 3 w/w ustawy, prowadzące działalność statutową w danej  dziedzinie poprzez dofinansowanie zadań realizowanych na rzecz mieszkańców Turku w zakresie: wspierania i upowszechniania kultury fizycznej; kultury; ochrony i promocji zdrowia; nauki, edukacji, oświaty i wychowania oraz pomocy społecznej w roku 2025.

Oferty należy sporządzić na formularzu według wzoru stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu Do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz.U. z 2018 r., poz. 2057). Wszystkie pozycje formularza oferty muszą zostać wypełnione zgodnie z pouczeniem, co do sposobu wypełniania oferty.

Wzory dokumentów dostępne tutaj.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Konkurs na realizację zadania publicznego pt. ,,…” , w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Turku ul. Kaliska 59,62-700 Turek lub nadesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) do 17 lutego 2025 r. do godz. 15:15.

Szczegóły dostępne tutaj.

Pozostałe aktualności

Wakacje w Turku – program na lipiec 2025

Warsztaty, gry, zabawy, zawody i wiele innych atrakcji przygotowanych zostało dla młodych mieszkańców Turku na okres wakacji letnich. Na zajęcia zapraszają miejskie jednostki organizacyjne oraz organizacje pozarządowe działające w mieście.

Więcej…

Uwaga na barszcz Sosnowskiego

Na terenie gmin powiatu tureckiego stwierdzono występowanie barszczu Sosnowskiego. Jest to roślina zaliczona do inwazyjnych gatunków obcych (IGO) rozpowszechnionych na szeroką skalę.

Więcej…

Bezpiecznych wakacji dla wszystkich