Informacja dotycząca wskazania lokali oraz naboru wniosków o wykonanie remontu lokalu z mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek we własnym zakresie i na własny koszt Najemcy bez prawa regresu do Wynajmującego, w związku z programem „Najem po remoncie”.
Informuję, że w związku z programem „Najem po remoncie” wskazuję do remontu we własnym zakresie i na własny koszt przez przyszłego Najemcę lokale zlokalizowane w Turku pod adresem :
1. Broniewskiego 1 lokal nr 13 – pow. użytkowa 26,10 m² - 1 pokój;
2. Sportowa 6 lokal nr 8 – pow. użytkowa 36,50 m² - 1 pokój;
3. Górnicza 20 lokal nr 12 - pow. użytkowa 50,10 m² - 2 pokoje;
4. Górnicza 20 lokal nr 2 - pow. użytkowa 38,40 m² - 1 pokój;
5. Kączkowskiego 18 lokal nr 10 – pow. użytkowa 28,20 m² - 1 pokój;
6. Składkowskiego 8 lokal nr 8 - pow. użytkowa 30,15 m² - 1 pokój;
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. 2023.725);
- Uchwała Nr XXXVI/252/21 Rady Miejskiej Turku z dnia 24 czerwca 2021r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek (Dziennik Urzędowy - rok 2022 poz. 5011) ze zmianami;
- Zarządzenie nr 57/2023 Burmistrza Miasta Turku z dnia 20 kwietnia 2023 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu „Najem po remoncie” ;
O remont w/w pustostanów mogą ubiegać się osoby znajdujące się na liście osób uprawnionych do przydziału lokalu mieszkalnego, o której mowa w § 1 pkt 21 i 23 oraz § 11 pkt 1 i 3 Uchwały Nr XXXVI/252/21 Rady Miejskiej Turku z dnia 24 czerwca 2021 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek i złożą „Wniosek o wykonanie remontu lokalu z mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek we własnym zakresie i na własny koszt Najemcy bez prawa regresu do Wynajmującego”.
Wnioski należy składać do Wydziału Mienia Komunalnego Urzędu Miejskiego w Turku, za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta ul. Kaliska 59, w godzinach od 7:15 do 15:15 do dnia 29 listopada 2024 roku.
Niezbędne formularze oraz szczegółowy zakres prac remontowych do wykonania w wybranym lokalu dostępne są na stronie internetowej www.bip.miastoturek.pl oraz można je otrzymać w Urzędzie Miejskim w Turku, Biuro Obsługi Klienta lub/i Wydział Mienia Komunalnego pok. 19 (budynek ul. Jedwabnicza 4 - Turek).
Szczegółowe informacje w powyższej sprawie można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Turku - Wydział Mienia Komunalnego nr tel. (63) 289-61-34, (63) 289-61-31.
Burmistrz Miasta Turku
Romuald Antosik
Pliki do pobrania
Najem_po_remoncie_-_listopad_2024.zip