Rada Miejska Turku ogłasza przeprowadzenie konsultacji w sprawie utworzenia jednostek pomocniczych Gminy Miejskiej Turek i uchwalenia statutów jednostek pomocniczych.
Konsultacje z mieszkańcami Gminy Miejskiej Turek dotyczą utworzenia jednostek pomocniczych oraz nadania statutów jednostkom pomocniczym, poprzez zamieszczenie projektów uchwał do publicznego wglądu na stronie internetowej Miasta Turek, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz wyłożeniu w Urzędzie Miejskim w Turku, ul. Kaliska 59 – Biuro Rady Miejskiej, pokój nr 128 (I piętro), w terminie od 1 lipca 2024 r. do 15 lipca 2024 roku.
Przedmiotem konsultacji jest:
1. projekt uchwały w sprawie utworzenia jednostek pomocniczych Gminy Miejskiej Turek, przewidujący utworzenie 8 jednostek pomocniczych,
2. projekt uchwały w sprawie Statutu Osiedla nr 1 w Turku,
3. projekt uchwały w sprawie Statutu Osiedla nr 2 w Turku,
4. projekt uchwały w sprawie Statutu Osiedla nr 3 w Turku,
5. projekt uchwały w sprawie Statutu Osiedla nr 4 w Turku,
6. projekt uchwały w sprawie Statutu Osiedla nr 5 w Turku,
7. projekt uchwały w sprawie Statutu Osiedla nr 6 w Turku,
8. projekt uchwały w sprawie Statutu Osiedla nr 7 w Turku,
9. projekt uchwały w sprawie Statutu Osiedla nr 8 w Turku.
Pisemne opinie, uwagi oraz wnioski do projektów, w dniach od 1 lipca 2024 r. do 15 lipca 2024 r., można przesyłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub drogą elektroniczną na adres: poczta@miastoturek.pl lub dostarczyć osobiście do Urzędu Miejskiego w Turku, Biuro Obsługi Klienta.
Dokumenty i formularz zgłoszenia opinii, uwag oraz wniosków do pobrania tutaj.