Ogłoszenie Burmistrza Miasta Turku o konsultacjach z organizacjami pozarządowymi i mieszkańcami Turku projektu uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali w budynkach wchodzących w skład miejskiego zasobu mieszkaniowego, oddanych do użytkowania po 1 stycznia 2024r.
Ogłoszenie Burmistrza Miasta Turku
z dnia 25 stycznia 2024 roku.
o konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz mieszkańcami Gminy Miejskiej Turek projektu uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali w budynkach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek, oddanych do użytkowania po 1 stycznia 2024r.
Do udziału w konsultacjach zaproszone są organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzące działalność statutową na terenie Gminy Miejskiej Turek oraz mieszkańcy Gminy Miejskiej Turek z całego obszaru Miasta w przedmiocie uchwały.
I. Przedmiot konsultacji: projekt w sprawie zasad wynajmowania lokali w budynkach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek, oddanych do użytkowania po 1 stycznia 2024 r.
II. Termin konsultacji: od 26 stycznia 2024 r. do 9 lutego 2024 r.
III. Forma konsultacji: złożenie pisemnej opinii uwag oraz wniosków drogą pocztową na adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska 59, elektroniczną na adres: poczta@miastoturek.pl lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim do skrzynki podawczej, w holu budynku, ul. Kaliska 59.
IV. Komórka odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji: Wydział Mienia Komunalnego w Urzędzie Miejskim w Turku.
Zarządzenie Burmistrza Miasta Turku o konsultacjach, projekt chwały i formularz do zgłaszania uwag dostępne tutaj