Informacja dla zarządców i właścicieli nieruchomości nienależących do publicznego zasobu mieszkaniowego, dotycząca przekazywania Gminie Miejskiej Turek, informacji o wysokości czynszów najmu lokali mieszkalnych w 2022 roku.
Urząd Miejski w Turku informuje zarządców i właścicieli nieruchomości nienależących do publicznego zasobu mieszkaniowego, położonych na obszarze Gminy Miejskiej Turek o zbliżającym się terminie przekazania Gminie informacji dotyczących czynszów najmu lokali mieszkalnych.
Informacja powyższa pozyskiwana jest na podstawie art. 186a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami z późn. zm. i art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego z późn. zm.
Terminy przekazywania i wzory dokumentów określone zostały w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 grudnia 2007r. (Dz.U. Nr 250, poz. 1873 z 2007r.), w sprawie określenia danych dotyczących czynszów najmu lokali mieszkalnych nienależących do publicznego zasobu mieszkaniowego, położonych na obszarze gminy lub jego części.
Dane dotyczące czynszów najmu lokali mieszkalnych nienależących do publicznego zasobu mieszkaniowego, należy składać:
-za I półrocze 2022 r. w terminie do 31 lipca 2022r.,
-za II półrocze 2022 r. w terminie do 31 stycznia 2023r.,
w Biurze Obsługi Klienta tut. Urzędu Miasta lub za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres Urzędu Miejskiego w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek.