Miasto Turek - Logo

Unia EuropejskaProgram Czyste Powietrze Rzeczpospolita PolskaWojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w PoznaniuBiuletyn Informacji Publicznej  Biuletyn Informacji Publicznej

WFOS

W październiku 2020 r. rozpoczął się nabór wniosków w ramach drugiej części Programu „Czyste Powietrze” 2.0, przygotowanej dla osób o niższych dochodach.

Osoba fizyczna (właściciel/współwłaściciel budynku mieszkalnego jednorodzinnego lub wydzielonego w budynku jednorodzinnym lokalu mieszkalnego), która zamierza złożyć wniosek o przyznanie podwyższonego poziomu dofinansowania do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, powinna uzyskać do dnia złożenia wniosku od burmistrza zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka jej gospodarstwa domowego.

Skuteczne złożenie wniosku o dofinansowanie w ramach części drugiej programu jest uwarunkowane posiadaniem ww. zaświadczenia.

Burmistrz miasta ma obowiązek wydania takiego zaświadczenia na żądanie osoby fizycznej, która zamierza złożyć wniosek o przyznanie podwyższonego poziomu dofinansowania.

Wzór żądania wydania zaświadczenia oraz wzór zaświadczenia określa rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 02.10.2020 r. w sprawie określenia wzoru żądania wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej oraz wzoru tego zaświadczenia (Dz. U. 2020 r. poz. 1713).

W mieście zaświadczenia wydaje Wydział Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Turku, znajdujący się przy ulicy Browarnej 11. Telefon kontaktowy: 63 289 60 89, 63 289 61 47, 63 289 60 96.

Wzór żądania wydania zaświadczenia do pobrania poniżej. Dodatkowo broszura informacyjna dot. termomodernizacji budynków jednorodzinnych.

pdfWzór żądania wydania zaświadczenia

pdfBroszura informacyjna

foto:www.wfosgw.poznan.pl

 

 

Pozostałe aktualności

Powstają drogi na os. Leśna

Aktualnie miejska spółka PRI wykonuje nawierzchnię ulic i chodników.

Więcej…

Burmistrz i radni złożyli ślubowanie. Oto skład samorządu na lata 2024-2029

W poniedziałek, 6 maja 2024 r. odbyła się pierwsza, inauguracyjna sesja Rady Miejskiej Turku. Ślubowanie złożyli: Burmistrz Turku – Romuald Antosik oraz nowo wybrani radni IX kadencji 2024-2029. Podczas obrad wybrano Przewodniczącą Rady i dwoje wiceprzewodniczących. 

Więcej…

Udane kwietniowe zbiórki krwi

W kwietniu tego roku miały miejsce dwie zbiórki krwi w Miejskim Domu Kultury. Łącznie z tych okazji do podzielenia się cennym lekiem, jakim jest krew, skorzystało 79 krwiodawców.

Więcej…