W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa funkcjonowanie Urzędu Miejskiego w Turku zostaje dostosowane do aktualnej sytuacji i objęte specjalnymi procedurami. W dalszym ciągu zalecane jest załatwianie spraw przez mieszkańców z ograniczeniem kontaktów bezpośrednich, poprzez kontakt telefoniczny, mailowy lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
Obsługa bezpośrednia z zakresu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz Karty Mieszkańca odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00 (przerwa techniczna w godz. od 11.00 do 11.20) w pokoju nr 1 na parterze budynku przy ul. Kaliskiej 59.
Kasa urzędu będzie czynna od środy (03.06.2020 r.) i będzie dostepna dla klientów codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00 (przerwa techniczna w godz. od 11.00 do 11.20).
Wskazane jest dokonywanie wpłat przelewami elektronicznymi lub za pośrednictwem placówek bankowych. Wszystkie osoby, które będą osobiście załatwiać sprawy w urzędzie obowiązywać będzie reżim sanitarny. Obowiązkowe jest zachowanie dystansu i noszenie maseczek.