Miasto Turek - Logo

Unia EuropejskaProgram Czyste Powietrze Rzeczpospolita PolskaWojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w PoznaniuBiuletyn Informacji Publicznej  Biuletyn Informacji Publicznej
at-sign-1083508 1280

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną i potrzebą ograniczania bezpośrednich kontaktów, Urząd Miejski w Turku informuje, że od piątku, tj. 13 marca 2020 r.  przez kolejne dwa tygodnie, tj. do 27 marca 2020 r. wnioski o wydanie Turkowskiej Karty Mieszkańca i deklaracje dot. gospodarowania odpadami przyjmowane będą wyłącznie przez ePUAP  i drogą elektroniczną na adres poczta@miastoturek.pl.

Całkowicie wstrzymane zostaje przyjmowanie wniosków i deklaracji w wersji papierowej.

Dokumenty można przesyłać drogą elektroniczną w postaci pliku PDF lub obrazu deklaracji (.jpg). W obydwu przypadkach załącznik musi być podpisany bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu lub profilem zaufanym.

Obowiązujący obecnie termin składania deklaracji do 6 kwietnia 2020 roku, może zostać wydłużony, o czym będziemy na bieżąco Państwa informować.

Dzięki ograniczeniu bezpośrednich kontaktów, zmniejszymy zagrożenie związane z potencjalnym rozprzestrzenianiem się wirusa. 

Pozostałe aktualności

Nowa siedziba Urzędu Stanu Cywilnego w Turku

Obsługa interesantów odbywać się będzie w nowej siedzibie w budynku przy ul. Kaliskiej 59 w pok. 112, 117 i 118.

Nabór kandydatów na członków komisji konkursowych w otwartych konkursach ofert

Burmistrz Miasta Turku zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych lub podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego do udziału w pracach komisji konkursowych w otwartych konkursach ofert na realizację zadań publicznych w roku 2025

Więcej…

Kolor, błysk, po prostu kicz czyli bal karnawałowy dla osób niepełnosprawnych

Kicz party to tematyka VII Balu Karnawałowego dla osób niepełnosprawnych, który odbył się w niedzielę 2 lutego 2025 r. w Miejskim Domu Kultury w Turku.

Więcej…