Aktualności
Karta Mieszkańca i deklaracje w sprawie gospodarowania odpadami tylko drogą elektroniczną
- Szczegóły
W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną i potrzebą ograniczania bezpośrednich kontaktów, Urząd Miejski w Turku informuje, że od piątku, tj. 13 marca 2020 r. przez kolejne dwa tygodnie, tj. do 27 marca 2020 r. wnioski o wydanie Turkowskiej Karty Mieszkańca i deklaracje dot. gospodarowania odpadami przyjmowane będą wyłącznie przez ePUAP i drogą elektroniczną na adres poczta@miastoturek.pl.
Całkowicie wstrzymane zostaje przyjmowanie wniosków i deklaracji w wersji papierowej.
Dokumenty można przesyłać drogą elektroniczną w postaci pliku PDF lub obrazu deklaracji (.jpg). W obydwu przypadkach załącznik musi być podpisany bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu lub profilem zaufanym.
Obowiązujący obecnie termin składania deklaracji do 6 kwietnia 2020 roku, może zostać wydłużony, o czym będziemy na bieżąco Państwa informować.
Dzięki ograniczeniu bezpośrednich kontaktów, zmniejszymy zagrożenie związane z potencjalnym rozprzestrzenianiem się wirusa.