Aktualności
Szkolenie sprzedawców
- Szczegóły
W dniu 12 września 2019r. w Tureckim Inkubatorze Przedsiębiorczości odbyło się szkolenie dla właścicieli sklepów i punktów gastronomicznych handlujących napojami alkoholowymi na temat „Kontroli zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w świetle znowelizowanych ustaw” zorganizowane przez Burmistrza Miasta Turku wraz z Miejską Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Spotkanie otworzył Jerzy Kurzawa, zastępca Burmistrza ds. społecznych wraz z Elżbieta Piąstką, przewodniczącą Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, a poprowadziła w części merytorycznej dr Teresa Kobrzyńska, ekspert Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Warszawie. Szkolenie było przede wszystkim przeglądem po ustawach dotyczących przedsiębiorców, ich obowiązkach i prawach związanych z legalną sprzedażą napojów alkoholowych. Nasz gość podkreślał w swoim wystąpieniu, że szkolenie tego typu jest ukłonem w kierunku właścicieli i sprzedawców napojów alkoholowych, po to by naruszenia prawa w związku ze sprzedażą tak szczególnej substancji jaka jest alkohol, nie zdarzały się w naszym mieście.
{joomplucat:2752 limit=4|columns=4}