Chcesz mieć wpływ na opracowywany Program Rewitalizacji Turku? W dniach 10-24.04.2017 roku możliwe jest zgłaszanie wniosków projektowych – każdy ma możliwość zgłoszenia swojego pomysłu rozwiązania zauważonych na obszarze rewitalizacji problemów na przygotowanych kartach projektów.
Zgłaszane projekty mogą dotyczyć zarówno działań społecznych, gospodarczych, jak i infrastrukturalnych. Zgłaszane projekty mogą być na różnym poziomie gotowości do realizacji. Projekt może zgłosić każda zainteresowana osoba lub podmiot/instytucja.
Wzór karty dostępny jest na:
- stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Turku: miastoturek.pl;
- BIP Urzędu Miejskiego w Turku;
- w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Turku, ul. Kaliska 59.
Kartę można złożyć:
- wysyłając na adres e-mail: rewitalizacja@miastoturek.pl.;
- osobiście biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Turku, ul. Kaliska 59;
- wysyłając pocztą na adres:
Urząd Miejski w Turku
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
z dopiskiem rewitalizacja.
Karty można składać od 10 do 24 kwietnia 2017 r.
Jedna karta projektu może dotyczyć tylko JEDNEGO przedsięwzięcia. Osoba bądź podmiot zgłaszający projekt może złożyć więcej niż jedną kartę projektu.
Karta_projektu_z_instrukcją.pdf
Karta_projektu_z_instrukcją_-_wersja_do_edycji.doc