Aktualności
Dofinansowanie usuwania azbestu
- Szczegóły
Do 31 sierpnia 2016 roku można składać wnioski o dofinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest. Turkowianie wnioski mogą składać w Urzędzie Miejskim w Turku.
Powiat Turecki uzyskał dofinansowanie z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki wodnej oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na zadanie polegające na usuwaniu azbestu i wyrobów zawierających azbest. Z dofinansowania mogą skorzystać osoby fizyczne (np. mieszkańcy), wspólnoty mieszkaniowe, użytkownicy rodzinnych ogrodów działkowych oraz osoby prawne, w tym spółdzielnie mieszkaniowe i parafie.
Wniosek należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Turku. Urząd Miejski po rozpatrzeniu zgodności wniosków z regulaminem, będzie je przekazywać do Starostwa Powiatowego w Turku. Wnioski rozpatrywane będą według kolejności zgłoszeń, aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania. Dofinansowanie w wysokości 100 proc. kosztów może być przyznane na demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie lub zabezpieczenie odpadów zawierających azbest, składowanych na terenie nieruchomości wnioskodawcy.
Wnioski i regulamin dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Turku: www.miastoturek.pl, w zakładce Sprawy według wydziałów / wnioski / Wydział Inżynierii Miejskiej.
Dokumenty dostępne są również tutaj:
Usuwanie_wyrobów_zawierających_azbest_wnioski_i_regulamin.zip