We wtorek, 16 sierpnia 2022 r. opublikowane zostało Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 16 sierpnia 2022 r. w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku węglowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1712), które weszło w życie 17 sierpnia 2022 r.
Informujemy, że na terenie Miasta Turku obsługę wniosków o wypłatę dodatku węglowego realizuje Wydział Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Turku, ul. Browarna 11, 62-700 Turek.
Wnioski o wypłatę dodatku węglowego przyjmowane będą:
od 23 sierpnia 2022 roku
w każdy wtorek i czwartek od godziny 12:00.
Wnioski dostępne są do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Turku: www.bip.miastoturek.pl, zakładka Wnioski / Dodatki - wsparcie finansowe.
Odpowiedzi na wiele pytań dotyczących dodatku węglowego znajdują się na stronie Ministerstwa Klimatu i Środowiska: https://www.gov.pl/web/klimat/pytania-i-odpowiedzi-dodatek-weglowy