Od 4 do 7 października 2021 r. mieszkańcy Turku mogą składać wnioski o sfinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest. Dzięki dofinansowaniu pozyskanemu z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, będzie można sfinansować 100% kosztów związanych z usunięciem azbestu.
Miasto Turek otrzymało z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu dofinansowanie do usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest. W ramach dofinansowania planuje się w Turku przeprowadzić utylizację łącznie 66 Mg wyrobów zawierających azbest.
W związku z tym w dniach od 4 do 7 października 2021 r. będą przyjmowane wnioski mieszkańców Turku. Z wnioskiem o sfinansowanie wyrobów zawierających azbest mogą zgłosić się turkowianie, posiadający tytuł prawny do nieruchomości położonej na terenie miasta i nie prowadzący w tej nieruchomości działalności gospodarczej. Tym razem będzie można uzyskać dofinansowanie do utylizacji zdemontowanych już elementów z azbestem, np. eternitu. Dofinansowanie udzielane będzie w formie bezgotówkowej tj. poprzez sfinansowanie do 100% kosztów prac związanych z utylizacją wyrobów azbestowych.
Wnioski w terminach od 4 do 7 października 2021 r. można składać w Urzędzie Miejskim w Turku, ul. Kaliska 59, w Biurze Obsługi Klienta, w godzinach pracy Urzędu.
Druk wniosku o sfinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest dostępny jest na stronie: bip.miastoturek.pl w zakładce Wnioski / Przyroda i Środowisko. Wszelkich dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem: 63 289 61 72.