W związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 informujemy, że Wydział Świadczeń Rodzinnych przy ul. Browarnej 11 w Turku, prowadzi bezpośrednią obsługę klientów jeden dzień w tygodniu – w piątek. W pozostałe dni klienci obsługiwani są przez bankowość elektroniczą lub system ePUAP.
Wnioski kierowane do Wydziału Świadczeń Rodzinnych można wrzucać do skrzynki znajdującej się na korytarzu lub składać w formie cyfrowej przez bankowość elektroniczną lub ePUAP.
W sprawach indywidualnych prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikami wydziału pod wskazanymi nr telefonów: 63 289 61 49, 289 61 48, 289 61 47, 289 60 96.
Odbiór decyzji w sprawie przyznanych świadczeń rodzinnych lub z Funduszu Alimentacyjnego również odbywa się wyłącznie w piątki, po wcześniejszym powiadomieniu telefonicznym.