Drugi konkurs na logo Tureckiej Strefy Inwestycyjnej przyniósł rozstrzygnięcie. Zwyciężył projekt, który według Komisji Konkursowej idealnie oddaje ducha miasta i inwestycji.
Na drugi konkurs na logo Tureckiej Strefy Inwestycyjnej wpłynęło 56 prac konkursowych. Z przyczyn formalnych wykluczonych zostało pięć projektów. Komisja Konkursowa poddała ocenie 51 pozostałych prac i po wnikliwej analizie dokonała wyboru jednego zwycięskiego projektu.
Autorem wybranego projektu jest Ewa Lewicka-Leniow z Chociwela. „Projekt II” Ewy Lewickiej-Leniow to propozycja logo, składająca się z głowy tura (nawiązanie do herbowego symbolu miasta) i podkręconej strzałki symbolizującej strefę wzrostu, rozwoju, inwestycji i innowacji (odwołanie do logo Tureckiego Inkubatora Przedsiębiorczości). Swoją kolorystyką logo odnosi się do barw heraldycznych miasta Turek.
W obu konkursach na logo Tureckiej Strefy Inwestycyjnej wzięło udział 51 osób, które nadesłały w sumie 98 projektów, z czego 88 prac spełniło wymogi formalne i zostało zakwalifikowanych do oceny przez Komisję Konkursową.
Na podstawie zwycięskiego logo opracowany zostanie system identyfikacji wizualnej Tureckiej Strefy Inwestycyjnej, określający zasady użycia logo na papierach firmowych, wizytówkach i innych materiałach.