English German Polish

or 2 20191113 1185612231

Kilkadziesiąt organizacji pozarządowych z terenu Turku i powiatu tureckiego wzięło udział w piątek, tj. 8 listopada 2019 r., w szkoleniu z nowych zasad ubiegania się o dotacje na realizacje zadań publicznych.
 

Szkolenie pod nazwą „Przekazywanie i rozliczanie dotacji w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz przepisów wykonawczych. Nowe druki ofert” zorganizowała Gmina Miejska Turek wspólnie z Powiatem Tureckim. Tematyka szkolenia obejmowała zmiany w ww. ustawie, zagadnienia związane z procedurą otwartego konkursu ofert, drukiem oferty, umową na realizacji zadania publicznego i sprawozdaniem z realizacji zadania.

Przedstawiciele kilkudziesięciu organizacji zapoznali się z nowymi zasadami uczestnictwa w konkursach na realizację zadań. Właśnie te ostatnie zagadnienia dotyczące trybu konkursowego, tj. analiza poszczególnych części druku oferty i zasad jego wypełniania, opis działań, potrzeb i rezultatów, zasady i terminy ponoszenia wydatków oraz prowadzenie dokumentacji związanej z zadaniem, czy przygotowanie sprawozdania z realizacji zadania publicznego - najbardziej interesowały biorących udział w szkoleniu.

Szkolenie poprowadził Artur Gluziński – wykładowca akademicki, doświadczony szkoleniowiec, specjalista w zakresie współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi.

Kalendarz Wydarzeń

Październik 2020
P W Ś C Pt S N
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Znajdź nas!

Kontakt:

Adres Urzędu Miejskiego w Turku:
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
tel. 63 289 61 00, sekretariat 63 289 61 01, fax: 63 289 61 11
e-mail: poczta@miastoturek.pl
Obsługa inwestora
tel. 63 222 38 81, e-mail: invest@miastoturek.pl