English German Polish

szkolenie dla sprzedawcow alkoholu  4 20180115 1421565883
O zasadach i warunkach korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w 2018 roku rozmawiano podczas spotkania z przedsiębiorcami 11 stycznia 2018 roku.

Głównym celem spotkania, które odbywało się w Sali im. „Solidarności" w Urzędzie Miejskim w Turku, prowadzonym przez Panią Teresę Kobrzyńską – eksperta Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Warszawie, było omówienie zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Zebrani dowiedzieli się min. o tematyce dot.: zezwoleń, organów i osób uprawnionych do przeprowadzania kontroli, zawiadomień o zamiarze wszczęcia kontroli, książki kontroli, zakresu przedmiotowej kontroli, czynnościach kontrolnych, opłat za zezwolenia, reklamy i promocji napojów alkoholowych, potwierdzenie wieku nabywcy, przestępstwa czy wykroczenia.
Uczestnicy szkolenia dowiedzieli się również o zmianach w prawie dot. zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

Kalendarz Wydarzeń

Październik 2020
P W Ś C Pt S N
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Znajdź nas!

Kontakt:

Adres Urzędu Miejskiego w Turku:
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
tel. 63 289 61 00, sekretariat 63 289 61 01, fax: 63 289 61 11
e-mail: poczta@miastoturek.pl
Obsługa inwestora
tel. 63 222 38 81, e-mail: invest@miastoturek.pl